Σάββατο, 18 Μαΐου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Πανελλήνιες 2020: Ανοικτή επιστολή υποψήφιας για ασάφειες και προβλήματα στη Βιολογία (Παλαιό σύστημα)

 

 

"Οι ασαφειες επομένως και τα προβλήματα ξεκινούσαν από το Α κιόλας θέμα, ενώ συνεχίζονταν στο Γ και στο Δ"

Αξιότιμα μέλη της Επιτροπής Θεμάτων και του Υπουργείου Παιδείας,

Θα ήθελα να σας μεταφέρω τους προβληματισμούς μου σχετικά με τα θέματα της βιολογίας στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι οι οποίοι είχαν επιλέξει το παλαιό σύστημα. 

Είναι σαφές, ότι τα θέματα ήταν αρκετά απαιτητικά αν και δεν νομίζω ότι αυτό ήταν που προβλημάτισε τους υποψηφίους όσο οι ασάφειες τις οποίες αυτα παρουσίασαν. 

Αρχικά θεωρώ ότι το Α2 ήταν τουλάχιστον απαράδεκτο, με την απάντηση που δίνεται ως ορθή να είναι η α χωρίς το βιβλίο να αναφέρει πουθενά με ακρίβεια το αν οι ιοί που προσβάλλουν τα ευκαρυωτικά κύτταρα κάνουν και εκείνοι ωρίμανση από τη στιγμή που έχουν ασυνεχή γονίδια. Νομίζω ότι είναι εύληπτο ότι ο μαθητής έχοντας κατανοήσει ότι οι ιοι που προσβάλλουν τα ευκαρυωτικά κύτταρα έχουν επίσης ασυνεχή γονίδια, να οδηγηθεί αυτομάτως στο συμπέρασμα οτι επίσης κάνουν ωρίμανση. Η απάντηση δεν υπάρχει ξεκάθαρη στο σχολικό βιβλίο, ενώ το αντίστοιχο κεφάλαιο το οποίο σχετίζεται με τη δομή των ιών είναι εκτός ύλης . Επομένως ο υποψήφιος δεν ήταν σε θέση να υποστηρίξει μια τέτοιου είδους ερώτηση. Σωστές απαντήσεις χρειάζεται να κριθουν τόσο η α όσο και η γ.

Οι ασαφειες επομένως και τα προβλήματα ξεκινούσαν από το Α κιόλας θέμα, ενώ συνεχίζονταν στο Γ και στο Δ. Η παρουσίαση ενός διαγωνίσματος με πλήθος λαθών και ανακριβειών είναι τουλάχιστον απαράδεκτο, με τους υποψήφιους να νιώθουν ότι πρωταγωνιστούν στο θέατρο του παραλόγου και όχι σε πανελλήνιες εξετάσεις. 

Η περίπτωση να συμβεί κάποιο λάθος είναι αποδεκτή. Η επιτροπή όμως , οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες της και να μην προσάψει τα λάθη αυτά στα γραπτά των μαθητών. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι τα προβλήματα που παρουσιάζουν τα θέματα πρέπει να τα αντιμετωπίσουν οι υποψήφιοι κάτω από συνθήκες πίεσης και άγχους και στη συνέχεια να μεταφέρουν το άγχος αυτό στον τρόπο με τον οποίο θα πραγματοποιηθει η βαθμολόγηση τους. 

Είναι σαφές ότι οι πανελλαδικές αποτελούν μια ιδιαίτερη φάση της ζωής των υποψηφίων οι οποίοι διεκδικούν μια θέση στα πανεπιστήμια της χώρας , ενώ αποτελεί μια διαδικασία ιδιαίτερα ψυχοφθόρα και απαιτητικη. Επιθυμώ οπότε να αναθεωρήσετε τον τρόπο με τον οποίο έχετε προτείνει να αξιολογηθούν οι μαθητές γιατί νομίζω ότι θα ήταν απιστευτα άδικο να στερηθούν θέσεις σε σχολές της προτίμησης τους υποψήφιοι στους οποίους έχουν μεταφερθεί λάθη τρίτων και οι οποίοι κλήθηκαν να τα αντιμετωπίσουν. 

Η βαθμολόγηση δεν πρέπει να αδικεί κανέναν. Η επιτροπή θεμάτων και όλοι οι αρμόδιοι οφείλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους ώστε να μην υπονομευτεί το μέλλον κανενός υποψηφίου.

 

Με εκτίμηση,

Υποψήφια Πανελλαδικών εξετάσεων

 

Πηγή:alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1423 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια


Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012
Αυστηρές οδηγίες προς βαθμολογητές: Να είστε αντικειμενικοί!
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4379 ημέρες
Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012
Μοναδική εφεύρεση δύο φοιτητών: Η βάρκα που χωράει σε... σακίδιο!
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4379 ημέρες
Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012
Mηχανισμός των Αντικυθήρων: Ο υπερ - υπολογιστής του αρχαίου κόσμου
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4379 ημέρες
Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012
Η παιδεία στην Ελλάδα και η ταλαιπωρία των μαθητών
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4379 ημέρες
Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012
Πρόβλημα εντοπίστηκε με τα τετράδια των Πανελληνίων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4379 ημέρες
Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012
85χρονη γιαγιά έπιασε ξιφία 386 κιλών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4379 ημέρες
Σελίδα 6191 από 6229 (37371 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6190
6191
6192
6193
6227
6228
6229
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης